Kral A02 (Air Master 300)

Wszystkie typy wiatrówek sprężynowych

Moderatorzy: daras, Hiszpan63, forestkorsze

Vigerus
Posty: 9
Rejestracja: 2008-02-24, 20:30
Lokalizacja: wioska

Post autor: Vigerus »

Odnośnie postów o sile to KRAL AI-002 jest konstrukcyjie przygotowany na taka energie :shock: , jak równiez na sprężyne od harego :shock: (koniecznie poprawione końcówki :-? ) moim zdaniem jak to wyjdzie w praniu pokażą testy, jesli to bedę ja takowe zamieszczę, by the way niechaj ktoś zamieści chrono tego cacka... ;) ;)
Awatar użytkownika
green_thunder
Posty: 6035
Rejestracja: 2007-11-06, 19:44
Lokalizacja: z Mokotowa

Post autor: green_thunder »

Blef, masz e-maila
Vigerus
Posty: 9
Rejestracja: 2008-02-24, 20:30
Lokalizacja: wioska

Post autor: Vigerus »

green_thunder, Cze będziesz kiedyś krala rozbierał? mógłbyś zamieścić foty... No i najważniejsze jesteś zadowolony z niego?
Awatar użytkownika
green_thunder
Posty: 6035
Rejestracja: 2007-11-06, 19:44
Lokalizacja: z Mokotowa

Post autor: green_thunder »

Rozbieraem go tylko częściowo, bez wyciągania tloka. Wykonanie dokladne, schludne. Wczoraj próbowałem wyzerowac na nim lupkę( taki bonus Hawke 4x32), ale bylo kilka osób na strzelnicy, nie chcialem im ciągle przeszkadzać wchodzeniem na tor do tarczy, zawiewal też wiaterek, jakoś mi to nie szlo. Do zachowań tego rodzaju karabinka jestem trochę przywykly, miałem harrego, teraz BSA L.XL, twardsze spusty mi nie przeszkadzają.
Myślę, że konieczne jest dociążenie kolby, chociaż zalożenie lupki też poprawiło równowagę, tzn. chyba jeszcze jej nie ma tak do końca. No, i trzeba przyzwyczaić się do obrotowego portu ładowania, trwa to trochę dlużej.
Niewiele z niego strzelalem, śrut to Exact 4,51 i zwykle niebieskie diabolo z Pribrami. Wolalbym jeszcze wyprobować inne peletki. Na 25 m rozrzut ok.8 cm, ale to przed regulacjami, fabrycznie otwarte ma ustawione na 10 m, nie sprawdzilem tego jednak, bo przyjechalem na Siekierki z zamontowaną Hawke.
Mało jeszcze o nim wiem, po dopiero wczoraj wyprowadziłem go po raz pierwszy w plener.

Pozdrowienia - Robert
Awatar użytkownika
blef16
Posty: 100
Rejestracja: 2008-02-10, 15:48
Lokalizacja: Polska

Post autor: blef16 »

Witam!Kupiłem olej syntetyczny(super syntetyk)do komory tłokowej.Jest to olej samochodowy GM(opel)5W/30.Wlałem 3 krople i po rozprowadzeniu go strzeliłem.Niestety ale był Diesel,za dieslem.Ale ujdzie w tłoku bo diesle nie były silne.Napisałem bo czytałem że po syntetykach nie powinno raczej ich być tak jak po oleju silikonowym.Nie wiem?Może po oleju silikonowym też są jakieś diesle.Czekam na opinie fachowców. :)
blef16
Awatar użytkownika
daras
-#Złoty Dobromir
-#Złoty Dobromir
Posty: 5295
Rejestracja: 2007-10-01, 22:04
Lokalizacja: Swarzędz

Post autor: daras »

Bo olej syntetyczny sie spala, dlatego miałeś dymek, do komory dajemy tylko kilka kropli oleju sprężarkowego.
guntuning.com
Awatar użytkownika
blef16
Posty: 100
Rejestracja: 2008-02-10, 15:48
Lokalizacja: Polska

Olej

Post autor: blef16 »

Za późno!Dobry i taki!Kto smaruje ten jedzie! :mrgreen:
blef16
Awatar użytkownika
onichimor
Posty: 608
Rejestracja: 2007-10-08, 11:07
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: onichimor »

Do czasu, aż dieselki nie uszkodzą flaków, poczynając od uszczelnień... ;) A może lepiej by go do Opla? :lol:
HW-80ksd + DOT 4-16x42AO, QB78 Deluxe - UKRADZIONY PRZEZ MACIEJA BAJKOWSKIEGO Z PSEUDO SERWISU WIARUS, Crosman 1077 + Leapers Mini 4x32, a Swawolna uber alles!
Awatar użytkownika
blef16
Posty: 100
Rejestracja: 2008-02-10, 15:48
Lokalizacja: Polska

Post autor: blef16 »

Nigdzie nie było w sklepie oleju silikonowego.I nikt w moim mieście o niczym takim nie słyszał!Wydałem ostatnią kasę i nic na to nie poradzę.Na sucho nie będę strzelał.Na iweb.pl polecali olej w pełni syntetyczny samochodowy,zamiast oleju silikonowego.Niech się rozsypie,to będę miał niezły ubaw jak poleci z mostu do Odry i jeszcze przy okazji to nakręcę. :mrgreen:
blef16
Awatar użytkownika
Cezar
Posty: 2095
Rejestracja: 2007-10-02, 18:56
Lokalizacja: z powrotem

Post autor: Cezar »

blef16 pisze:Nigdzie nie było w sklepie oleju silikonowego.
daras pisze:Bo olej syntetyczny sie spala, dlatego miałeś dymek, do komory dajemy tylko kilka kropli oleju sprężarkowego.
:mrgreen: Chodzi o olej sprężarkowy, nie silikonowy, nie syntetyczny, nie roślinny...
sprężarkowy.
dla siebie żyjesz dniem dzisiejszym, dla swoich bliskich-każdym kolejnym...

żyj , a nie istniej
PS+GS
Awatar użytkownika
Irak
Posty: 242
Rejestracja: 2007-10-04, 22:10
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Irak »

PFTA
Awatar użytkownika
blef16
Posty: 100
Rejestracja: 2008-02-10, 15:48
Lokalizacja: Polska

Post autor: blef16 »

I rozumiem że on jest wcale nie palny.Kupujcie jak Was stać 10ml.za 14zł+16zł(kurier)=30zł.Kurier jest droższy od tej buteleczki z olejem!Mam taką właśnie w kieszeni buteleczkę 10ml.tylko z kroplami na katar.To się nie opłaca.Chyba że ktoś ma wiatrówkę za kilka tysięcy złotych.Ja wolę olej syntetyczny!Jak się rozsypie śruciawka to napisze o tym wkrótce. :lol:
blef16
Awatar użytkownika
green_thunder
Posty: 6035
Rejestracja: 2007-11-06, 19:44
Lokalizacja: z Mokotowa

Post autor: green_thunder »

Darek, niekoniecznie. Mnie się udało załatwic w warsztacie mechanicznym niecałe 100ml oleju do sprężarek, ludzie byli nawet zainteresowani, po co mi to :mrgreen:

Pozdrowienia - Robert
Awatar użytkownika
blef16
Posty: 100
Rejestracja: 2008-02-10, 15:48
Lokalizacja: Polska

Post autor: blef16 »

Witam!Chciałbym dowiedzieć się od użytkowników Krala 300,jak sprawuje się obrotowy port ładowania?I czy według Was jest na pewno w pełni szczelny?DAREK.
blef16
Awatar użytkownika
dzienciol007
Posty: 114
Rejestracja: 2007-12-29, 17:25
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: dzienciol007 »

Właśnie sprawdziłem i nie jest w 100% szczelny :( . Po naciągnięciu sprężyny wylot lufy umieściłem w otworze gębowym :shock: (głupie uczucie) i z pewnym niepokojem dmucham. Szok! Powietrze ucieka gdzieś koło portu ładowania. Ucieka, ale dopiero wtedy, jak zrobiłem sie czerwony, czyli pod większym ciśnieniem. Mimo wszystko sie zdenerwowałem, bo tak być nie powinno. Trzeba to jakoś uszczelnić.
Gamo Whisper IGT, Hatsan 85