[center]


Ten karabinek opisywał już Piotrek w tym temacie, dlatego ograniczę się do fotek z sesji rozbieranej.
[center]










[/center]
W porównaniu do FWB 600 karabinek posiada więcej wkrętów łączących łoże z systemem - cztery. Liczba narzędzi potrzebnych do demontażu zwiększyła się też o jeden - dwuczęściową teraz żerdź naciągu spustu łączy imbus o rozmiarze ~3.
[center]


[/center]
Przy skręcaniu karabinka należy pamiętać o tym, że umieszczenie elementów żerdzi na sobie nie jest przypadkowe - jeżeli skręci się je w złym miejscu, spust nie zostanie naciągnięty.
Stoper, uprzednio zapobiegający wypadnięciu żerdzi, ewoluował. Tak jak i poprzedni, trzyma system pompki w środku cylindra, i na tym jego rola się kończy.
[center]

[/center]
Cylinder z zaworem i bez - tu niewiele się zmieniło:
[center]


[/center]
- z kolei w 603 jest dwuczęściowy:ja żem poprzednio pisze:W modelu 600 cylinder jest jednoczęściowy i połączony z elementem mocującym płaszcz lufy, lufę, i do którego przykręcany jest moduł spustu.
[center]



[/center]
Zawór:
[center]

[/center]
Tu w odróżnieniu od FWB 600 jest widoczny dystans mosiężny. Jest umieszczony w uszczelce (albo tak przynajmniej było w tym egzemplarzu) i zwrócony w kierunku dokręcanej obudowy zaworu (czyt.: tego metalowego klocka po prawej). Sens tej operacji zapewne znają niemieccy inżynierowie, bo ja go nie widzę.
Pompka:
[center]

[/center]
Tytułem opisu tajemniczego "przycisku" na dźwigni pompki w pierwszych zdjęciach: jeżeli użytkownik nie przesunie go przed rozpoczęciem pompowania, operacja ta nie będzie możliwa. Nowością w stosunku do modelu 600 jest także coś w stylu grzechotki - podczas pompowania nie grozi nam utrata dobrego samopoczucia.
Przełącznik trybu treningowego, oraz swego rodzaju bezpiecznik:
[center]

[/center]
Jego rola jest taka, że jest swego rodzaju wyprowadzeniem żerdzi napięcia mechanizmu spustowego "na zewnątrz", dzięki czemu można napiąć spust bez użycia pompki. Jako bezpiecznik sprawdza się w ten sposób, że pociągając zań można otworzyć klapkę portu ładowania, co z kolei zablokuje elementem zaznaczonym na poniższym zdjęciu wyzwolenie strzału:
[center]

[/center]
I jeszcze rozmieszczenie uszczelek zewnętrznych, bo i to się zmieniło w 603:
[center]

[/center]
Kolejną różnicą między 600 a 603 jest kompensator, który zaobserwować można po lewej stronie modułu spustowego (taka rurka). Foty niebawem.