
Tytan LB600 Cal.4,5mm Czy było warto?
Moderatorzy: daras, Hiszpan63, forestkorsze
-
- Ściepnik
- Posty: 241
- Rejestracja: 2010-04-29, 23:13
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
-
- Posty: 6035
- Rejestracja: 2007-11-06, 19:44
- Lokalizacja: z Mokotowa
-
- Posty: 6035
- Rejestracja: 2007-11-06, 19:44
- Lokalizacja: z Mokotowa
-
- Ściepnik
- Posty: 241
- Rejestracja: 2010-04-29, 23:13
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
-
- Posty: 6035
- Rejestracja: 2007-11-06, 19:44
- Lokalizacja: z Mokotowa
Warszawa >Rzeszów(?)> Warszawa Mokotów/Siekierki>Warszawa/Bemowo...tyle wiemy
, wstawienie metalowej muszki, wymiana sprężyny na norikowską, znów wymiana po pęknięciu (nie wiem, na jaką), obecny właściciel pmarek...a jaki twardziel, odsprzedać nie chciał i nie chce

...to jej robota na 30 m czterema śrutami roztrzaskała pędzelek szkolny do farbek... ;)paintballe też dostawały
(strzelnica w Małogoszczu, w lesie - myśliwska)



...to jej robota na 30 m czterema śrutami roztrzaskała pędzelek szkolny do farbek... ;)paintballe też dostawały
(strzelnica w Małogoszczu, w lesie - myśliwska)
-
- Ściepnik
- Posty: 2879
- Rejestracja: 2013-11-24, 09:49
- Lokalizacja: Warszawa-Bielany
Nie każdy chce sprawdzać czy ta zabawa go kręci kupując od razu karabinek za grube setki czy tysiące . Problemem jest to, że gdy się marnie trafi to za 170 zł można się skuteczniej zniechęcić niż zachęcić . Ja też zaczynałem od Tytana WF 600 / ta sama seria ale z dolnym naciągiem /, ale od razu z założeniem rozbiórki i przeróbek , bez dbania o utrzymanie gwarancji . Dzisiaj , na 10m , skupiam w 5-cio groszówce . Reasumując , chcąc od razu strzelać bez dokręcania śrubek , lepiej kupić "używałkę" za ok . 250 zł z dobrych rąk .
-
- Posty: 2667
- Rejestracja: 2008-07-07, 11:34
- Lokalizacja: Przemyśl/Żurawica
@Boxer napisał
Cyt:Już na drugi dzień po kupnie wystrzeliłem ok 1/3 paczki śrutów Diabolo(250szt) po czym zauważyłem ,że gdy nacisnąłem śrubkę znajdującą się przy spuście ,to cały cylinder
"wychodził do góry"
musiałem ją skręcić ,gdy to zrobiłem okazało się ,że jeszcze muszę po dokręcać śruby od przedniego chwytu.
Ano widzisz jak się na początku nie przeglądnie nowego nabytku to tak to wygląda a co nie świadczy że wiatrówka je do d..y . Takie przypadłości to raczej norma w tanich wiatrówkach .
Zalecam Ci rozebranie systemu wyczyszczenie z oleju jakim była zalana fabrycznie a który służy tylko jako konserwacja magazynowa przed skorodowaniem.
Tak więc przesmaruj system od nowa (wystarczy smar molibdenowy ) cena kilka zł w sklepach z akcesoriami samochodowymi i klej do gwintów na śruby (loktite niebieski ) który zapobiegnie wykręcaniu się śrub . Tak przygotowaną wiatrówką możesz już pomyśleć o sprawdzeniu jej celności ( skupieniu) a na pewno będziesz bardziej zadowolony
miłej zabawy 
Cyt:Już na drugi dzień po kupnie wystrzeliłem ok 1/3 paczki śrutów Diabolo(250szt) po czym zauważyłem ,że gdy nacisnąłem śrubkę znajdującą się przy spuście ,to cały cylinder
"wychodził do góry"

Ano widzisz jak się na początku nie przeglądnie nowego nabytku to tak to wygląda a co nie świadczy że wiatrówka je do d..y . Takie przypadłości to raczej norma w tanich wiatrówkach .
Zalecam Ci rozebranie systemu wyczyszczenie z oleju jakim była zalana fabrycznie a który służy tylko jako konserwacja magazynowa przed skorodowaniem.
Tak więc przesmaruj system od nowa (wystarczy smar molibdenowy ) cena kilka zł w sklepach z akcesoriami samochodowymi i klej do gwintów na śruby (loktite niebieski ) który zapobiegnie wykręcaniu się śrub . Tak przygotowaną wiatrówką możesz już pomyśleć o sprawdzeniu jej celności ( skupieniu) a na pewno będziesz bardziej zadowolony


pozdrawiam Janusz
Crosman C1K77+PP 4x32 AO - Iż-38 klasic. B2 po remoncie i ma się dobrze
Nowy nabytek TYTAN GS-750 + Kandar 3-9x40
Crosman C1K77+PP 4x32 AO - Iż-38 klasic. B2 po remoncie i ma się dobrze
Nowy nabytek TYTAN GS-750 + Kandar 3-9x40
-
- Ściepnik
- Posty: 164
- Rejestracja: 2007-10-12, 21:20
- Lokalizacja: Police
Żeby nie ładować więcej kasy w dmuchawkę którą zanabyłeś loktite zastąp lakierem do paznokci, wystarczy i nie podniesie kosztówjanuszmariusz pisze: Zalecam Ci rozebranie systemu wyczyszczenie z oleju jakim była zalana fabrycznie a który służy tylko jako konserwacja magazynowa przed skorodowaniem.
Tak więc przesmaruj system od nowa (wystarczy smar molibdenowy ) cena kilka zł w sklepach z akcesoriami samochodowymi i klej do gwintów na śruby (loktite niebieski ) który zapobiegnie wykręcaniu się śrub .

stareńkie HW35
Gamoń PR-45, Walther CP88
