Gamo CFX Royal 4,5 mm
Moderatorzy: daras, Hiszpan63, forestkorsze
-
- Posty: 11
- Rejestracja: 2014-07-25, 10:03
- Lokalizacja: Sztabin
Gamo CFX Royal 4,5 mm
Przejrzałem siedemnaście stron forum wiatrówki sprężynowe i nie zakładałbym nowego tematu gdybym coś tylko znalazł.
Posiadam od dziś jak w temacie Gamo CFX Royal 4,5 mm i szukałem osób które również bawią się, bawiły tymże sprzętem. Jest to moja pierwsza wiatrówka i nie mogę być obiektywny w ocenie. Wygląda (rzecz gustu) pięknie, w dłoniach leży jak kobieta, przy pomocy optyki strzela się z niej celnie z odległości 40 m (na więcej działka mi nie pozwala) szczerbinka do wyregulowania.
Proszę osoby zaznajomione z Gamo o jakieś informacje. Np czy i kiedy należy rozebrać, wyczyścić, przesmarować. Na co zwracać szczególną uwagę itp...
Posiadam od dziś jak w temacie Gamo CFX Royal 4,5 mm i szukałem osób które również bawią się, bawiły tymże sprzętem. Jest to moja pierwsza wiatrówka i nie mogę być obiektywny w ocenie. Wygląda (rzecz gustu) pięknie, w dłoniach leży jak kobieta, przy pomocy optyki strzela się z niej celnie z odległości 40 m (na więcej działka mi nie pozwala) szczerbinka do wyregulowania.
Proszę osoby zaznajomione z Gamo o jakieś informacje. Np czy i kiedy należy rozebrać, wyczyścić, przesmarować. Na co zwracać szczególną uwagę itp...
-
- Ściepnik
- Posty: 2652
- Rejestracja: 2009-08-25, 13:21
- Lokalizacja: Katowice
Tu masz o smarowaniu.
http://nasze-wiatrowki.pl/viewtopic.php?t=180
A tu masz schemat karabinka,mniej więcej będzies wiedział co i jak...
Prawie każdy karabinek po zakupie powinien być przesmarowany odpowiednimi smarami,bo fabryka raczej nie pieści się i "zleje" wszystko olejem i ma problem z głowy.
http://nasze-wiatrowki.pl/viewtopic.php?t=180
A tu masz schemat karabinka,mniej więcej będzies wiedział co i jak...
Prawie każdy karabinek po zakupie powinien być przesmarowany odpowiednimi smarami,bo fabryka raczej nie pieści się i "zleje" wszystko olejem i ma problem z głowy.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
HW97 .177,Remington Summit .177,Lov2 .177,C 2240 .177-Walther 2x20,Colt 1911,Hatsan 135 .22,CP1-M .177,CP1 .177,SPA p10 .22
-
- Posty: 11
- Rejestracja: 2014-07-25, 10:03
- Lokalizacja: Sztabin
-
- Ściepnik
- Posty: 2652
- Rejestracja: 2009-08-25, 13:21
- Lokalizacja: Katowice
Jeśli nie kupiłeś od któregoś ze znanych kolegów z forum,czy ze znanych nam zaprzyjaźnionych sklepów to raczej nie łudź się że jest prawidłowo nasmarowana.
A wycior sobie daruj,lepiej kup przecieraki filcowe.
A wycior sobie daruj,lepiej kup przecieraki filcowe.
Ostatnio zmieniony 2014-07-25, 16:28 przez Michał, łącznie zmieniany 2 razy.
HW97 .177,Remington Summit .177,Lov2 .177,C 2240 .177-Walther 2x20,Colt 1911,Hatsan 135 .22,CP1-M .177,CP1 .177,SPA p10 .22
-
- Posty: 6035
- Rejestracja: 2007-11-06, 19:44
- Lokalizacja: z Mokotowa
-
- Posty: 11
- Rejestracja: 2014-07-25, 10:03
- Lokalizacja: Sztabin
Niestety... padł wybór i miałem chwilę na zakup, więc wybrałem najbliższą mi lokalizację i trafiło na m...pl
Radzisz więc przy niedzieli kluczyki w rękę i do pracy?
To co jeszcze powiedziano mi, że będzie potrzebne to to:
http://www.militaria.pl/stil_crin/oliwa ... _p4308.xml
http://www.militaria.pl/crosman/smar_cr ... _p2592.xml
Radzisz więc przy niedzieli kluczyki w rękę i do pracy?
To co jeszcze powiedziano mi, że będzie potrzebne to to:
http://www.militaria.pl/stil_crin/oliwa ... _p4308.xml
http://www.militaria.pl/crosman/smar_cr ... _p2592.xml
-
- Posty: 11
- Rejestracja: 2014-07-25, 10:03
- Lokalizacja: Sztabin
-
- Posty: 6035
- Rejestracja: 2007-11-06, 19:44
- Lokalizacja: z Mokotowa
...taa, kosmetyki...a może jednak smar molibdenowy na sprężynę i oliwa PKB ?
Smar do przegubów z motoryzacyjnego, znikoma ilość, oliwa pkb z www.cekaus.pl/ , albo z najbliższej jednostki wojskowej np. 1l za czteropak...
Smar do przegubów z motoryzacyjnego, znikoma ilość, oliwa pkb z www.cekaus.pl/ , albo z najbliższej jednostki wojskowej np. 1l za czteropak...
-
- Posty: 6035
- Rejestracja: 2007-11-06, 19:44
- Lokalizacja: z Mokotowa
-
- Ściepnik
- Posty: 2652
- Rejestracja: 2009-08-25, 13:21
- Lokalizacja: Katowice
To jest Twoja decyzja,Twoja wiatrówka,jak i gwarancja do niej.Poczytaj troszkę forum,jest tam wszystko co powinno się poprawić w karabinku sprężynowym.
Oliwa PKB i smar molibdenowy,miedźiowy,silikonowy się przyda.
Oliwa PKB i smar molibdenowy,miedźiowy,silikonowy się przyda.
HW97 .177,Remington Summit .177,Lov2 .177,C 2240 .177-Walther 2x20,Colt 1911,Hatsan 135 .22,CP1-M .177,CP1 .177,SPA p10 .22
-
- Posty: 11
- Rejestracja: 2014-07-25, 10:03
- Lokalizacja: Sztabin
-
- Posty: 6035
- Rejestracja: 2007-11-06, 19:44
- Lokalizacja: z Mokotowa
-
- Ściepnik
- Posty: 2879
- Rejestracja: 2013-11-24, 09:49
- Lokalizacja: Warszawa-Bielany
U mnie zazwyczaj kolejność jest ździebcio inna : kupię , wyremontuję , " pomam " , sprzedam taniej niż kupiłem , jak zwykle dołożę , kupię . Prawidłowość ta sprawdza się w moich byłych motocyklach , samochodach i obecnie sprawdzi się pewnie w karabinkach. A propos , znajdzie się może chętny na Tytana WF600 w cenie sklepowej , z dzieloną sprężyną podpartą w środku , tarnamidowymi prowadnicami , skasowaną owalizacją cylindra , nowym tłokiem oddzielonym od cylindra tarnamidowymi pierścieniami , zrobioną koroną lufy , przedłużoną kolbą i oryginalnymi częściami w komplecie ?green_thunder pisze:"pomasz" coś, sprzedasz, dołożysz, kupisz, "pomasz", sprzedasz, doł
Jak przeczytałem co napisałem to , wiecie co ? Ja się jeszcze zastanowię , ale pewnie i tak sprzedam

-
- Posty: 11
- Rejestracja: 2014-07-25, 10:03
- Lokalizacja: Sztabin
-
- Ściepnik
- Posty: 1288
- Rejestracja: 2008-05-28, 14:18
- Lokalizacja: okolice W-wy
Wprawdzie nie nazywam się Robert, ale co tam.
Brzęczenie sprężyny w fabrycznym Gamo bywa z 3 powodów - brak smaru, za luźna prowadnica sprężyny i dociążnik tłoka (taki metalowy grzybek z przodu sprężyny). Polecam wyrzucenie dociążnika tłoka, jak masz możliwość to dorób podobny kapelusz , ale z tworzywa (ertalit/ertalon....). U mnie samo usunięcie tego dociążnika i posmarowanie gęstym smarem wyeliminowało brzęczenie.

Brzęczenie sprężyny w fabrycznym Gamo bywa z 3 powodów - brak smaru, za luźna prowadnica sprężyny i dociążnik tłoka (taki metalowy grzybek z przodu sprężyny). Polecam wyrzucenie dociążnika tłoka, jak masz możliwość to dorób podobny kapelusz , ale z tworzywa (ertalit/ertalon....). U mnie samo usunięcie tego dociążnika i posmarowanie gęstym smarem wyeliminowało brzęczenie.