
Air Master 300 Krall A002
Moderator: Hiszpan63
-
- Posty: 3
- Rejestracja: 2010-07-28, 19:20
- Lokalizacja: Łódź
Air Master 300 Krall A002
No i jak w temacie. Zabrałem się za rozbieranie swojego Air Mastera 300 po przeczytaniu tuningu DoktoraPio
No i już powyciągałem spust, tłok, sprężynę i prowadnicę. I teraz nie wiem jak wyciągnąć bębenek, bo chyba jak nie wyciągnę tego ustrojstwa to nie włożę później tłoka z nową uszczelką ??

-
- Posty: 2667
- Rejestracja: 2008-07-07, 11:34
- Lokalizacja: Przemyśl/Żurawica
Jeżeli nie wymieniasz uszczelki na bębnie (oring) to nie ma potrzeby jego wyjmowania.djnita pisze:bo chyba jak nie wyciągnę tego ustrojstwa to nie włożę później tłoka z nową uszczelką ??
Tłok bez problemu wyciągniesz i powtórnie zamontujesz bez wyciągania bębna

pozdrawiam Janusz
Crosman C1K77+PP 4x32 AO - Iż-38 klasic. B2 po remoncie i ma się dobrze
Nowy nabytek TYTAN GS-750 + Kandar 3-9x40
Crosman C1K77+PP 4x32 AO - Iż-38 klasic. B2 po remoncie i ma się dobrze
Nowy nabytek TYTAN GS-750 + Kandar 3-9x40
-
- Posty: 3
- Rejestracja: 2010-07-28, 19:20
- Lokalizacja: Łódź
-
- Posty: 2667
- Rejestracja: 2008-07-07, 11:34
- Lokalizacja: Przemyśl/Żurawica