HW 30s - czy się opłaca ?

Wszystkie typy wiatrówek sprężynowych

Moderatorzy: daras, Hiszpan63, forestkorsze

johnycheto

HW 30s - czy się opłaca ?

Post autor: johnycheto »

Witam, jestem początkującym strzelcem, co nie zmienia faktu, że chciałbym nabyć solidną wiatrówkę nie wydając więcej niż 800 zł, zastanawiam się nad HW 30s, który przypomina mi łucznika 87 z którego miałem okazję strzelać i bardzo mi się podobało, do tego ma bardzo dobre opinie (chodzi mi o HW ). Kieruję pytanie do Was czy to dobry wybór i czy powinienem ją nabyć, czy jest wystarczająco mocna, celna, SOLIDNA.
To jest aukcja :) http://allegro.pl/wiatrowka-karabin-wei ... 93796.html
Awatar użytkownika
Hiszpan63
Ściepnik
Ściepnik

Post autor: Hiszpan63 »

johnycheto pisze:czy powinienem ją nabyć, czy jest wystarczająco mocna, celna, SOLIDNA.
Jest solidna , ale nie jest "mocna". Do tego nie jest podobna do Łucznika , bo ten jest sporo od 30-tki większy . Natomiast w swojej klasie energetycznej jest to bardzo celny karabinek .
Jak Pan Bóg dali, to i z kija wypali....
HWunderGnom70 .Lady Daisy BUCK . Strzelanie trzeba lubić , ale trafiać , to trzeba się nauczyć ... Karabin trafia sam :! ... często nie tam , gdzie celujemy :lol: ;)
johnycheto

Czytając forum widzę, że Jesteś często aktywny, i wielu osobom pomogłeś, więc traktuję Cię tak trochę jak mentora :). Trochę mnie nie pocieszyłeś, głównie tym, że jest mniejszy od Łucznika, który był dla mnie taki na styk (wygoda korzystania, strzelania), szczególnie, że mam ponad 2m wzrostu i jestem mocniejszej konstrukcji (nie gruby ;), dobrze zbudowany ) więc karabinek mniejszy od '87' nie wiem czy by był dobrym wyborem :/ . W takim razie, Hiszpan, jaki karabinek mi polecasz, chodzi o to, żeby był w miarę mocny, solidny (mocno przykładam do tego wagę) i koszty najlepiej nie przekraczały 850 zł :) widzę, że wielu osobom podoba się FWB 300s mogę licytować do 850, ale to jest chyba sprzęt dla bardziej wdrożonych i obeznanych ;)
Awatar użytkownika
Hiszpan63