Otóż chcę sobie sprawić wiatrówkę. Mam na myśli pistolet ("klamkę"), do 200zł. Jestem zielony w temacie, a chciałbym rozpocząć swą przygodę z wiatrówkami. Na razie jestem bardzo przekonany do najpopularniejszej w tej cenie wiatrówki, a mianowicie Crosmana C11. Ogólnie chyba nie jest zły, co nie? Wiatrówka musi być nowa, nie preferuję używek w żadnym sensie. Cena jest świetna, a sądzę, że dzięki temu nauczę się podstaw strzelectwa.
Kiepsko sądzisz.. podstaw strzelectwa szybciej się z książki nauczysz niż przy Crosie 11.
Jeżeli koniecznie chcesz kupić pistolet to jest chyba jakieś gamo o: http://www.militaria.pl/gamo/wiatrowka_ ... _p5598.xml ale szczerze mówiąc nie wiem co to warte.
Cragmite pisze:Otóż chcę sobie sprawić wiatrówkę. Mam na myśli pistolet ("klamkę"), do 200zł. Jestem zielony w temacie, a chciałbym rozpocząć swą przygodę z wiatrówkami.
Jak Pan Bóg dali, to i z kija wypali.... HWunderGnom70 .Lady Daisy BUCK . Strzelanie trzeba lubić , ale trafiać , to trzeba się nauczyć ... Karabin trafia sam ... często nie tam , gdzie celujemy
A ja bym Ci polecił to: http://allegro.onet.pl/crosman-2240-i1267865889.html
Pistolet z tej aukcji ma pięć miesięcy - nowy kosztuje średnio 240 zł. Sprzedający dokłada b.ważne kości - w sklepie min. 55 zł. Kolimator nie wiem ile. Mam takiego pistola, jest to parę zdjęć w "naszych zabawkach". Energia zabójcza - przy 20-tym strzale np. 8,347 J. Dolatuje do 75 spoko, na 50 puszki z otwartych. Polecam. http://nasze-wiatrowki.pl/viewtopic.php ... c&start=30
No i w twoim przypadku warto byłoby jednak zmienić poglądy i poszukać używanych. Wiatrówka to nie skarpetki, spokojnie możesz być drugim właścicielem;P
Tym bardziej przy takim budżecie. Ja mam 2 używane giwery a za cenę jaką dałem, nowy to bym kupił złom;D
Misiacz pisze:No i w twoim przypadku warto byłoby jednak zmienić poglądy i poszukać używanych. Wiatrówka to nie skarpetki, spokojnie możesz być drugim właścicielem;P