mani3k_X pisze:oś te fotki dziwnie mi się wrzucają, albo nie potrafię
1. piszesz temat
2.klikasz pod spodem pogląd
3 wyskakuje okno z podglądem ,pod spodem okna po lewej stronie masz dodaj obrazek
4 klikasz na dodaj obrazek , wyskakuje aplikacja fotosika
5. aby wybrac i dodać obrazek , klikasz przeglądaj , wskazujesz miesce na kompie np. moje dokumenty
6. wybierasz obrazek i klikasz otwórz .
Reszta leci z automatu.
pozdrawiam Janusz
Crosman C1K77+PP 4x32 AO - Iż-38 klasic. B2 po remoncie i ma się dobrze
Nowy nabytek TYTAN GS-750 + Kandar 3-9x40
Wrzucam trochę inaczej, ale wydaj mi się, że to nie powinno mieć znaczenia (na innych serwisach działało). Po prostu wklepuję bb code i pomiędzy adres zdjęcia, reszta tak jak opisałeś. Sprawdzę Twoją metodę przy następnej okazji
Nu uszczelka do bani . Zapieczona i poszarpana (efekt dizla i ostrych krawędzi wnętrza cylindra wiatrówki) . Nakładając nową na stożek tłoka wrzuć uszczelkę do gorącej wody co by zmiękła i wtedy łatwiej ją nałożysz ( na sucho bez rozgrzania czasem mogą ulec pęknięciu ) . I nie zapomnij o posmarowaniu olejem silikonowym wargi uszczelki .
Maniek, nie utrudniaj sobie, rób jak pisze Janusz, tylkomfotki muszą być zmniejszone do 600-500, bo nie przyjmie inaczej. To robię programem dla foto, np. Photo Scape...
...a metoda nie januszowa (bez urazy ), ale ustawiona przez admina forum, bardzo wygodna...
Oczywiście wrzuciłem najgorszy profil uszczelki. Myślałem też, że dobrze ją przesmarowałem. Robiłem to naprawdę delikatnie pędzelkiem. Chyba, że to skutek strzelania przed przesmarowaniem. Mogłem też spartolić, bo to mój pierwszy raz
Przy wkładaniu się okaleczyła albo już była taka pokaleczona ?I widać zapieczenia , złe przesmarowanie . Po przesmarowaniu miałeś dymek z lufy czy coś ? Uszczelkę liznąłeś smarem ? Czy olejem silikonowym ? Jeśli smarem to i zapiek gotowy .
Ostatnio zmieniony 2014-01-22, 21:43 przez tao_tsy, łącznie zmieniany 1 raz.
Na zdjęciu jest oryginał. Przy pierwszej rozbiorce nie przyjrzałem się zbytnio uszczelce, więc nie wiem. Posmarowałem silikonem, źle się wraziłem. Przez pierwsze kilka strzałów był dizel, ale przeszło. Z tego co wyczytałem, to się dość często zdarza. Przy nowej uszczelce będę znacznie ostrożniejszy i zrobię tak jak opisaliście.
Przypomniała mi się jeszcze jedna sytuacja n którymś strzelaniu. Mianowicie po wystrzeleniu śrutu załamała mi się lufa. Czasami zatrzask ma problem ze złapaniem. Raz tego nie dopilnowałem i stało się. Może to jest przyczyną zła wszelakiego?
Teraz mając prowadnicę z poliamidu nie upaćkaj jej i sprężyny jak na foto demontażu gamo . Poliamid ładnie pochłania drgania i sam w sobie jest samo smarny . Wystarczy co by też tylko palcem przesmarować smarem a nie upaćkać . Co do dizla on jest , bo smar przedostaje się do komory sprężania. Im mniej smaru tym mniejszy dizel .
A co do zatrzasku lufy to należy zamykać delikatnie a nie z mocą.Czasem potrafi delikatnie odbić a po wystrzale taki potem efekt. Albo masz luźną nie dokręconą śrubę i luz w kostce lufy .
Wzorowałem się na tych zdjęciach z demontażu. Skoro twierdzicie, że to za dużo, to dam oszczędniej. Sprawdzę też jutro śrubę. Ta sytuacja z załamaniem lufy mnie trochę nastraszyła. Szczególnie obawiałem się o spitolenie gwintu, ale nic mu nie dolega, przynajmniej niczego się nie dopatrzyłem