vantage- pomoc w przeróbkach

Wszystkie typy wiatrówek sprężynowych

Moderatorzy: daras, Hiszpan63, forestkorsze

Awatar użytkownika
januszmariusz
Posty: 2667
Rejestracja: 2008-07-07, 11:34
Lokalizacja: Przemyśl/Żurawica

Post autor: januszmariusz »

mani3k_X pisze:oś te fotki dziwnie mi się wrzucają, albo nie potrafię
1. piszesz temat
2.klikasz pod spodem pogląd
3 wyskakuje okno z podglądem ,pod spodem okna po lewej stronie masz dodaj obrazek
4 klikasz na dodaj obrazek , wyskakuje aplikacja fotosika
5. aby wybrac i dodać obrazek , klikasz przeglądaj , wskazujesz miesce na kompie np. moje dokumenty
6. wybierasz obrazek i klikasz otwórz .
Reszta leci z automatu.
pozdrawiam Janusz
Crosman C1K77+PP 4x32 AO - Iż-38 klasic. B2 po remoncie i ma się dobrze
Nowy nabytek TYTAN GS-750 + Kandar 3-9x40
mani3k_X
Posty: 44
Rejestracja: 2013-12-28, 19:27
Lokalizacja: Bolesławiec

Post autor: mani3k_X »

Wrzucam trochę inaczej, ale wydaj mi się, że to nie powinno mieć znaczenia (na innych serwisach działało). Po prostu wklepuję bb code Obrazek i pomiędzy adres zdjęcia, reszta tak jak opisałeś. Sprawdzę Twoją metodę przy następnej okazji

Trochę zboczyliśmy z tematu :)
tao_tsy
Posty: 235
Rejestracja: 2012-01-30, 11:59
Lokalizacja: Gołdap

Post autor: tao_tsy »

Nu uszczelka do bani . Zapieczona i poszarpana (efekt dizla i ostrych krawędzi wnętrza cylindra wiatrówki) . Nakładając nową na stożek tłoka wrzuć uszczelkę do gorącej wody co by zmiękła i wtedy łatwiej ją nałożysz ( na sucho bez rozgrzania czasem mogą ulec pęknięciu ) . I nie zapomnij o posmarowaniu olejem silikonowym wargi uszczelki .
Awatar użytkownika
green_thunder
Posty: 6035
Rejestracja: 2007-11-06, 19:44
Lokalizacja: z Mokotowa

Post autor: green_thunder »

Maniek, nie utrudniaj sobie, rób jak pisze Janusz, tylkomfotki muszą być zmniejszone do 600-500, bo nie przyjmie inaczej. To robię programem dla foto, np. Photo Scape...

...a metoda nie januszowa (bez urazy :lol: ), ale ustawiona przez admina forum, bardzo wygodna...
mani3k_X
Posty: 44
Rejestracja: 2013-12-28, 19:27
Lokalizacja: Bolesławiec

Post autor: mani3k_X »

Oczywiście wrzuciłem najgorszy profil uszczelki. Myślałem też, że dobrze ją przesmarowałem. Robiłem to naprawdę delikatnie pędzelkiem. Chyba, że to skutek strzelania przed przesmarowaniem. Mogłem też spartolić, bo to mój pierwszy raz :)
Awatar użytkownika
Michał
Ściepnik
Ściepnik
Posty: 2652
Rejestracja: 2009-08-25, 13:21
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Michał »

Uszczelkę delikatnie się smaruje najlepiej na palcu rozetrzeć kropelkę i przesmarować,inaczej robota na nic.
HW97 .177,Remington Summit .177,Lov2 .177,C 2240 .177-Walther 2x20,Colt 1911,Hatsan 135 .22,CP1-M .177,CP1 .177,SPA p10 .22
mani3k_X
Posty: 44
Rejestracja: 2013-12-28, 19:27
Lokalizacja: Bolesławiec

Post autor: mani3k_X »

No tylko liznąłem krawędź uszczelki smarem. Chyba że przesadziłem z naoliwieniem komory sprężania. Zrobiłem to tak jak w tym linku demontaż gamo
Awatar użytkownika
Michał
Ściepnik
Ściepnik
Posty: 2652
Rejestracja: 2009-08-25, 13:21
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Michał »

mani3k_X pisze: Chyba że przesadziłem z naoliwieniem komory sprężania.
...i tak mogło być :D
W zasadzie to co na uszcelce powinno wystarczyć do przesmarowannia komory sprężania,nigdy więcej nie dawałem.
Ostatnio zmieniony 2014-01-22, 21:38 przez Michał, łącznie zmieniany 1 raz.
HW97 .177,Remington Summit .177,Lov2 .177,C 2240 .177-Walther 2x20,Colt 1911,Hatsan 135 .22,CP1-M .177,CP1 .177,SPA p10 .22
tao_tsy
Posty: 235
Rejestracja: 2012-01-30, 11:59
Lokalizacja: Gołdap

Post autor: tao_tsy »

Przy wkładaniu się okaleczyła albo już była taka pokaleczona ?I widać zapieczenia , złe przesmarowanie . Po przesmarowaniu miałeś dymek z lufy czy coś ? Uszczelkę liznąłeś smarem ? Czy olejem silikonowym ? Jeśli smarem to i zapiek gotowy .
Ostatnio zmieniony 2014-01-22, 21:43 przez tao_tsy, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Michał
Ściepnik
Ściepnik
Posty: 2652
Rejestracja: 2009-08-25, 13:21
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Michał »

Trza było pomyśleć o kawałku puszki jak pisałem i jak radził kolega Janusz a nie byłaby pokaleczona.
Ostatnio zmieniony 2014-01-22, 22:10 przez Michał, łącznie zmieniany 1 raz.
HW97 .177,Remington Summit .177,Lov2 .177,C 2240 .177-Walther 2x20,Colt 1911,Hatsan 135 .22,CP1-M .177,CP1 .177,SPA p10 .22
mani3k_X
Posty: 44
Rejestracja: 2013-12-28, 19:27
Lokalizacja: Bolesławiec

Post autor: mani3k_X »

Na zdjęciu jest oryginał. Przy pierwszej rozbiorce nie przyjrzałem się zbytnio uszczelce, więc nie wiem. Posmarowałem silikonem, źle się wraziłem. Przez pierwsze kilka strzałów był dizel, ale przeszło. Z tego co wyczytałem, to się dość często zdarza. Przy nowej uszczelce będę znacznie ostrożniejszy i zrobię tak jak opisaliście.

Przypomniała mi się jeszcze jedna sytuacja n którymś strzelaniu. Mianowicie po wystrzeleniu śrutu załamała mi się lufa. Czasami zatrzask ma problem ze złapaniem. Raz tego nie dopilnowałem i stało się. Może to jest przyczyną zła wszelakiego?
tao_tsy
Posty: 235
Rejestracja: 2012-01-30, 11:59
Lokalizacja: Gołdap

Post autor: tao_tsy »

Teraz mając prowadnicę z poliamidu nie upaćkaj jej i sprężyny jak na foto demontażu gamo . Poliamid ładnie pochłania drgania i sam w sobie jest samo smarny . Wystarczy co by też tylko palcem przesmarować smarem a nie upaćkać . Co do dizla on jest , bo smar przedostaje się do komory sprężania. Im mniej smaru tym mniejszy dizel .
Awatar użytkownika
Michał
Ściepnik
Ściepnik
Posty: 2652
Rejestracja: 2009-08-25, 13:21
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Michał »

...czyli oddałeś strzał na sucho a to jak wiesz jest częstym powodem uszkodzeń.
HW97 .177,Remington Summit .177,Lov2 .177,C 2240 .177-Walther 2x20,Colt 1911,Hatsan 135 .22,CP1-M .177,CP1 .177,SPA p10 .22
tao_tsy
Posty: 235
Rejestracja: 2012-01-30, 11:59
Lokalizacja: Gołdap

Post autor: tao_tsy »

A co do zatrzasku lufy to należy zamykać delikatnie a nie z mocą.Czasem potrafi delikatnie odbić a po wystrzale taki potem efekt. Albo masz luźną nie dokręconą śrubę i luz w kostce lufy .
mani3k_X
Posty: 44
Rejestracja: 2013-12-28, 19:27
Lokalizacja: Bolesławiec

Post autor: mani3k_X »

Wzorowałem się na tych zdjęciach z demontażu. Skoro twierdzicie, że to za dużo, to dam oszczędniej. Sprawdzę też jutro śrubę. Ta sytuacja z załamaniem lufy mnie trochę nastraszyła. Szczególnie obawiałem się o spitolenie gwintu, ale nic mu nie dolega, przynajmniej niczego się nie dopatrzyłem