Tuning Air Master 300 ( Kral A02 ) DoktoPio - Opis
Moderatorzy: daras, Hiszpan63, forestkorsze
-
- Posty: 7226
- Rejestracja: 2007-10-04, 23:47
-
- Posty: 2667
- Rejestracja: 2008-07-07, 11:34
- Lokalizacja: Przemyśl/Żurawica
Dzięki za odpowiedz , ale z takim postępowaniem się jeszcze nie spotkałem .
Na innych forach administrator względnie moderator pozastawia wiadomość o wydzieleniu tematu.
z poważaniem januszmariusz.
Proszę, wystarczy się zwyczajnie rozejrzeć.
http://nasze-wiatrowki.pl/viewtopic.php?t=2146
[ Dodano: 2009-03-26, 00:29 ]
Temat został przeniesiony.
http://nasze-wiatrowki.pl/viewtopic.php?t=2146
Na innych forach administrator względnie moderator pozastawia wiadomość o wydzieleniu tematu.
z poważaniem januszmariusz.
Proszę, wystarczy się zwyczajnie rozejrzeć.
http://nasze-wiatrowki.pl/viewtopic.php?t=2146
[ Dodano: 2009-03-26, 00:29 ]
Temat został przeniesiony.
http://nasze-wiatrowki.pl/viewtopic.php?t=2146

pozdrawiam Janusz
Crosman C1K77+PP 4x32 AO - Iż-38 klasic. B2 po remoncie i ma się dobrze
Nowy nabytek TYTAN GS-750 + Kandar 3-9x40
Crosman C1K77+PP 4x32 AO - Iż-38 klasic. B2 po remoncie i ma się dobrze
Nowy nabytek TYTAN GS-750 + Kandar 3-9x40
-
- Posty: 7226
- Rejestracja: 2007-10-04, 23:47
-
- Posty: 7226
- Rejestracja: 2007-10-04, 23:47
Aby nie popaść w rutynę, w ogóle przyznaję że dałem d... z tym tematem. Nie wiedziałem (i gdyby nie ten post, nadal bym nie wiedział), że BMK i Kral to ta sama konstrukcja, co głęboko uzasadnia istnienie tamtych wypowiedzi w tym temacie. Zwyczajnie przepraszam.
W każdym razie, skoro już wydzieliłem na osobne, to niech leży.
- R.
Posty z tego tematu o tamtym temacie zostaną w późniejszym czasie wydzielone do jakiegoś innego - bo tym razem ewidentnie nic z Kralem wspólnego nie mają.
W każdym razie, skoro już wydzieliłem na osobne, to niech leży.
- R.
Posty z tego tematu o tamtym temacie zostaną w późniejszym czasie wydzielone do jakiegoś innego - bo tym razem ewidentnie nic z Kralem wspólnego nie mają.
-
- Posty: 2667
- Rejestracja: 2008-07-07, 11:34
- Lokalizacja: Przemyśl/Żurawica
-
- Posty: 9
- Rejestracja: 2009-03-24, 18:36
- Lokalizacja: Śląsk
-
- Posty: 2667
- Rejestracja: 2008-07-07, 11:34
- Lokalizacja: Przemyśl/Żurawica
Zerknij na to:
http://nasze-wiatrowki.pl/viewtopic.php?t=2103
http://nasze-wiatrowki.pl/viewtopic.php?t=2103
pozdrawiam Janusz
Crosman C1K77+PP 4x32 AO - Iż-38 klasic. B2 po remoncie i ma się dobrze
Nowy nabytek TYTAN GS-750 + Kandar 3-9x40
Crosman C1K77+PP 4x32 AO - Iż-38 klasic. B2 po remoncie i ma się dobrze
Nowy nabytek TYTAN GS-750 + Kandar 3-9x40
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 2009-03-19, 19:39
- Lokalizacja: ŻARY
air master 400 regulacja spustu
Witam wszystkich w dniu dzisiejszym poskładałem swojego air mastera 400 i stwierdzam fakt że regulacja spustu z wyżej wymienionej chinki qb 57 wpełni zdaje swój egzamin ,spust jest może nie taki jak w FWB 300 ale pomiędzy fabryką a tym co teraz jest to dzień do nocy ,spust ma tylko jeden stopień i jest bardzo precyzyjny.
-
- Posty: 195
- Rejestracja: 2008-09-01, 19:52
- Lokalizacja: Bełchatów
Kolejne etapy mojego tuningu AirMastera 300 :)
Tuning nr 4
Tuning nr 4 obejmował następujące zmiany:
- zmiękczenie spustu poprzez zastosowanie sprężyny cyngla z cieńszego drutu.
- zrobienie spustu dwustopniowego z regulacja pierwszego stopnia.
- dołożenie do spustu 7 podkładek mosiężnych likwidujących luzy i poprawiające pracę całego spustu.
Na tej fotce widać śrubkę imbusową do regulacji 1 stopnia. Początek śruby czego nie widać zrobiłem zaokrąglony na kule,żeby lepiej się ślizgał po elemencie spustu.
Tutaj rysunek w przekroju jak to wygląda. Wlutowałem taką mała kostkę stalowa i nagwintowałem gwintownikiem M3
Na tej fotce widać jedna z wielu podkładek mosiężnych które zamontowałem w spuście dzięki nim poszczególne elementy spustu działają precyzyjniej i zostały wyeliminowane miejsca tarcia się elementów między sobą. Wszystko zostało nasmarowane

Zastosowałem sprężynę cyngla z cieńszego drutu spust jest teraz bardziej miękki i przewidywalny. Spust jest teraz dwustopniowy bardziej precyzyjny pierwszy stopień miękki drugi twardszy. Jest możliwość regulacji długości pierwszego stopnia.
Zmiany zastosowane w spuście dają zadowalające efekty
Tuning nr 5
Tuning numer 5 obejmował zmiany związane ze zastosowaniem o wiele dłuższej i cieńszej prowadnicy sprężyny. Na tą stalową prowadnicę została zastosowana prowadnica z poliamidu, dodatkowo na drugi koniec została zastosowana prowadnica ze sprzęgłem.
Oczywiście zostały też zastosowane podkładki stalowe działające jako łożyska ślizgowe.
A teraz najważniejsze jakie efekty przyniosły te zmiany.
Cały system działał bardziej miękko i precyzyjnie podczas naciągania sprężyny i strzału nie było słychać żadnych nieprzyjemnych trzasków i zgrzytów.
Jak widać zastosowałem PET to też spowodowało wyciszenie, sprężyna została pokryta dwusiarczkiem molibdenu stąd ten ciemnoszary kolor
Moc karabinka jak wiadomo zależna tylko od zastosowanej sprężyny
Jak będę miał chwilkę opublikuję tuning na dzielonej sprężynie !
Tuning nr 4 obejmował następujące zmiany:
- zmiękczenie spustu poprzez zastosowanie sprężyny cyngla z cieńszego drutu.
- zrobienie spustu dwustopniowego z regulacja pierwszego stopnia.
- dołożenie do spustu 7 podkładek mosiężnych likwidujących luzy i poprawiające pracę całego spustu.
Na tej fotce widać śrubkę imbusową do regulacji 1 stopnia. Początek śruby czego nie widać zrobiłem zaokrąglony na kule,żeby lepiej się ślizgał po elemencie spustu.

Tutaj rysunek w przekroju jak to wygląda. Wlutowałem taką mała kostkę stalowa i nagwintowałem gwintownikiem M3

Na tej fotce widać jedna z wielu podkładek mosiężnych które zamontowałem w spuście dzięki nim poszczególne elementy spustu działają precyzyjniej i zostały wyeliminowane miejsca tarcia się elementów między sobą. Wszystko zostało nasmarowane


Zastosowałem sprężynę cyngla z cieńszego drutu spust jest teraz bardziej miękki i przewidywalny. Spust jest teraz dwustopniowy bardziej precyzyjny pierwszy stopień miękki drugi twardszy. Jest możliwość regulacji długości pierwszego stopnia.
Zmiany zastosowane w spuście dają zadowalające efekty

Tuning nr 5
Tuning numer 5 obejmował zmiany związane ze zastosowaniem o wiele dłuższej i cieńszej prowadnicy sprężyny. Na tą stalową prowadnicę została zastosowana prowadnica z poliamidu, dodatkowo na drugi koniec została zastosowana prowadnica ze sprzęgłem.
Oczywiście zostały też zastosowane podkładki stalowe działające jako łożyska ślizgowe.





A teraz najważniejsze jakie efekty przyniosły te zmiany.
Cały system działał bardziej miękko i precyzyjnie podczas naciągania sprężyny i strzału nie było słychać żadnych nieprzyjemnych trzasków i zgrzytów.
Jak widać zastosowałem PET to też spowodowało wyciszenie, sprężyna została pokryta dwusiarczkiem molibdenu stąd ten ciemnoszary kolor

Moc karabinka jak wiadomo zależna tylko od zastosowanej sprężyny

Jak będę miał chwilkę opublikuję tuning na dzielonej sprężynie !

HW 100S FSB 4-16X50
HW 97K 3,5-10x40
AirArms ProSport 4-12x40
BSA Lightning XL 3-9x40
HW 97K 3,5-10x40
AirArms ProSport 4-12x40
BSA Lightning XL 3-9x40
-
- Posty: 87
- Rejestracja: 2009-04-27, 19:24
- Lokalizacja: Łapy
-
- Posty: 89
- Rejestracja: 2008-08-18, 14:32
- Lokalizacja: Malbork
-
- Posty: 87
- Rejestracja: 2009-04-27, 19:24
- Lokalizacja: Łapy
dzieki
[ Dodano: 2009-04-29, 21:58 ]
no i juz go mam wykonanie :
1 drewno ladne wykaczenie nie ma przetarc czy jakis nie dociagow
2 naciag troche trzeszczy ale lekko sie naciaga
3 ladowanie srutu dziecinne no i ciekawy sposob ladowania po 50 srutach to juz same wchodza
3 celnosc rewelka z 20 m bez optyki na tarczy 14x14 same 8,9 no i czsem 7 co nie ukrywam ze poczatki to lepiej nie pisac
4 dzwiek no tu minus jest dosc glosny
5 moc ok z okolo 7 metr wiaderko 10 l po farbie metalowy na wylot ale tylko co ledwie wyszedl
6 bezpieczestwo jest blokada ale trzeba sobie samemu ja wl a myslalem ze to samo przy ladowaniu sie wl
7 ogolnie spoko rura polecam
Krall 02 drewno dolny nacia

[ Dodano: 2009-04-29, 21:58 ]
no i juz go mam wykonanie :
1 drewno ladne wykaczenie nie ma przetarc czy jakis nie dociagow
2 naciag troche trzeszczy ale lekko sie naciaga
3 ladowanie srutu dziecinne no i ciekawy sposob ladowania po 50 srutach to juz same wchodza

3 celnosc rewelka z 20 m bez optyki na tarczy 14x14 same 8,9 no i czsem 7 co nie ukrywam ze poczatki to lepiej nie pisac
4 dzwiek no tu minus jest dosc glosny
5 moc ok z okolo 7 metr wiaderko 10 l po farbie metalowy na wylot ale tylko co ledwie wyszedl
6 bezpieczestwo jest blokada ale trzeba sobie samemu ja wl a myslalem ze to samo przy ladowaniu sie wl

7 ogolnie spoko rura polecam
Krall 02 drewno dolny nacia
Dyszka i do przodu 
Kral 02 Wood 4.5 Tuning GAMO 9X32
Sharp Innova 5.5 Leapers 3-9x32 AO
Crosman 357, BLOW POWER AIR 4.5
Chineczka 4.5

Kral 02 Wood 4.5 Tuning GAMO 9X32
Sharp Innova 5.5 Leapers 3-9x32 AO
Crosman 357, BLOW POWER AIR 4.5
Chineczka 4.5
-
- Posty: 44
- Rejestracja: 2008-10-08, 18:52
- Lokalizacja: Warbawa albo Luszawa
-
- Posty: 87
- Rejestracja: 2009-04-27, 19:24
- Lokalizacja: Łapy
POMOCY !!!! co moglo sie stac naciagnalem sprezune dolny naciag i chcalem strzelic ale spust lekko chodzi tak jak by wiatrowka nie byla naladowana co moglo sie stac .mam jeszcze gwarancje czy mam ja wyslac
Dyszka i do przodu 
Kral 02 Wood 4.5 Tuning GAMO 9X32
Sharp Innova 5.5 Leapers 3-9x32 AO
Crosman 357, BLOW POWER AIR 4.5
Chineczka 4.5

Kral 02 Wood 4.5 Tuning GAMO 9X32
Sharp Innova 5.5 Leapers 3-9x32 AO
Crosman 357, BLOW POWER AIR 4.5
Chineczka 4.5
-
- Posty: 1197
- Rejestracja: 2007-10-06, 17:12
- Lokalizacja: Józefów