Czy ktoś mógłby podać gabaryty tego spustu, nie mam rozkręconego a chcę wyciąć kawał nierdzewki z pręta do wykonania tego cuda(wystarczy grubość i promień koła w jakim się zmieści). Z góry dzięki.januszmariusz pisze:To powinno rozjaśnić sprawę , prawdopodobnie przeoczyłeś.DoktorPio pisze:A może któryś z kolegów już zrobił tak dwustopniowy i może się wypowiedzieć na ten temat
http://www.geocities.com/temp_cfx/service.htm
[url=http://images47.fotosik.pl/90/beead01c9c9beccem.png]Obrazek[/URL]
w swoim ta sprężynę z drutu o połowę cieńszego.
[url=http://images45.fotosik.pl/90/c9cb67fea05738a0m.png]Obrazek[/URL]
Dorabiając taką rolkę ,masz spust dwustopniowy.
[url=http://images47.fotosik.pl/90/3d2a6b4f28ca2a72m.png]Obrazek[/URL]
obrazowe działanie spustu.
[url=http://images48.fotosik.pl/90/8ecbc08e66d37e66.jpg]Obrazek[/URL]
a to moim zdaniem jest najlepsze rozwiązanie, pierwszy i drugi stopień regulowany wkrętami.
Tuning Air Master 300 ( Kral A02 ) DoktoPio - Opis
Moderatorzy: daras, Hiszpan63, forestkorsze
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 2009-07-24, 09:22
- Lokalizacja: Nowa Dęba
Airmaster 300 kal. 5,5, PP3-9x40
-
- Posty: 2667
- Rejestracja: 2008-07-07, 11:34
- Lokalizacja: Przemyśl/Żurawica
-
- Posty: 130
- Rejestracja: 2010-03-21, 22:16
- Lokalizacja: tarnowskie dziury
nono to by duzo zmienilo waicha jakby w torpedo tylko ze wiekszajanuszmariusz pisze:Jak sobie sąsiedzi ze wschodu radzą.
[url=http://images49.fotosik.pl/220/3cce369aa9c731c5m.jpg]Obrazek[/URL]
Wymiana plastikowego rygielka na bardziej realistyczny metalowy.
Link do strony:
http://talks.guns.ru/forummessage/96/127528.html
hatsan85/gamonitsu3-9x40/
Młot pneumatyczny MAC-40J
Młot pneumatyczny MAC-40J
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 2009-07-24, 09:22
- Lokalizacja: Nowa Dęba
Mam już przygotowaną taką z nierdzewki, czekam na jakieś nudne dni to może dopasuję do portuherbet pisze:nono to by duzo zmienilo waicha jakby w torpedo tylko ze wiekszajanuszmariusz pisze:Jak sobie sąsiedzi ze wschodu radzą.
[url=http://images49.fotosik.pl/220/3cce369aa9c731c5m.jpg]Obrazek[/URL]
Wymiana plastikowego rygielka na bardziej realistyczny metalowy.
Link do strony:
http://talks.guns.ru/forummessage/96/127528.html

Airmaster 300 kal. 5,5, PP3-9x40
-
- Posty: 2667
- Rejestracja: 2008-07-07, 11:34
- Lokalizacja: Przemyśl/Żurawica
-
- Posty: 130
- Rejestracja: 2010-03-21, 22:16
- Lokalizacja: tarnowskie dziury
No więc powodzenia a co do montażu to chyba lepiej lekki spawik na porcie ,wiercimy otworek na nowo i robimy gwint na wajhe - Tak chyba będzie pewniej..pico1979 pisze:Mam już przygotowaną taką z nierdzewki, czekam na jakieś nudne dni to może dopasuję do portuherbet pisze:nono to by duzo zmienilo waicha jakby w torpedo tylko ze wiekszajanuszmariusz pisze:Jak sobie sąsiedzi ze wschodu radzą.
[url=http://images49.fotosik.pl/220/3cce369aa9c731c5m.jpg]Obrazek[/URL]
Wymiana plastikowego rygielka na bardziej realistyczny metalowy.
Link do strony:
http://talks.guns.ru/forummessage/96/127528.htmlNajwiększy problem to mocowanie, oryginalna jest z plastiku i wchodzi na wcisk, z metalową będzie troszkę gorzej a musi być wyjmowana żeby zmieniać uszczelkę. Jak w końcu zrobię to się pochwalę.
hatsan85/gamonitsu3-9x40/
Młot pneumatyczny MAC-40J
Młot pneumatyczny MAC-40J
-
- Posty: 130
- Rejestracja: 2010-03-21, 22:16
- Lokalizacja: tarnowskie dziury
Prezentuje się nieźle. Przyznam osobiście że (może to kwestia ze mam nowy sprzęt)ciężko chodzi ten port ładowania i jak dla mnie to byłaby to rewela. Może nawet zagiąłby to lekko w dół jak w broni palnej ponieważ nienaturalnie odstaje, no i oczywiście oksyda .
hatsan85/gamonitsu3-9x40/
Młot pneumatyczny MAC-40J
Młot pneumatyczny MAC-40J
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 2009-07-24, 09:22
- Lokalizacja: Nowa Dęba
Przy pierwszym otwarciu portu faktycznie idzie ciężko (należy to robić powoli by nie uszkodzić uszczelki) ale przy kolejnych powinno być lżej. Proponuję przesmarować powierzchnie z którą się styka uszczelka portu (od strony lufy) smarem silikonowym, np. w motoryzacyjnym można kupić smar do tłoczków i cylinderków ... lub smarem molibdenowym.herbet pisze:Prezentuje się nieźle. Przyznam osobiście że (może to kwestia ze mam nowy sprzęt)ciężko chodzi ten port ładowania i jak dla mnie to byłaby to rewela. Może nawet zagiąłby to lekko w dół jak w broni palnej ponieważ nienaturalnie odstaje, no i oczywiście oksyda .
Airmaster 300 kal. 5,5, PP3-9x40
-
- Posty: 130
- Rejestracja: 2010-03-21, 22:16
- Lokalizacja: tarnowskie dziury
-
- Posty: 195
- Rejestracja: 2008-09-01, 19:52
- Lokalizacja: Bełchatów
Witam
Przedstawiam koleje modyfikacje wnętrza AirMastera300.
Pudełkowy karabinek pracuje koszmarnie
zgrzyta trzeszczy i brzęczy przy strzale. Jego praca jest koszmarna wyważenie tragiczne ;|
Jako że otrzymałem dwa karabinki do poprawek postanowiłem zastosować w nich standardowy zestaw poprawek, wykorzystując w nich wcześniej wykonany gotowy zestaw elementów.
Jest to prosta modyfikacja która mogą wykonać bez problemu wszyscy posiadacze tego typu karabinka. Poprawki obejmują wymianę oryginalnej metalowej źle spasowanej prowadnicy sprężyny na prowadnice przegubową wykonana z poliamidu oraz podkładką wykonaną z twardej i bardziej odpornej na scieranie stali klasy 45.
Została też wymieniona twarda i toporna uszczelka tłoka na uszczelkę bardziej miękka i elastyczną wykonaną z poliuretanu.
Jak wiadomo tłoki AirMastera są zbyt lekkie ważą około 155 gram tak wiec dołożyłem dociażnik tłoka o masie 65 gram co w sumie daje nam około 220 gramów. Oczywiście zastosowałem wkładkę PET oraz bardziej trwała i sprawdzoną sprężynę z OTEVY 70SC z prawidłowo obrobionymi i wypolerowanymi końcami.
Standardowy zestawik bebeszków jak widać mało wyszukana konstrukcja :-/
Twarda i toporna oryginalna uszczelka tłoka , jak widać ciężko ją zgiąć :-/

Nowa poliuretanowa uszczelka bardziej miękka i elastyczna :-D

Nowa uszczelka i stara, jak widać nieco wyszczerbiona podczas zakładania w fabryce ! Jest to typowy widok w tych karabinkach i powstaje najczęściej podczas wkładania od cylindra który posiada wewnątrz ostre nieobrobione krawędzie ! te krawędzie oczywiście też należy obrobić aby nie uszkodzić nowej uszczelki !
Metalową prowadnice wyciągamy z cześć metalowej zamykającej system powinna wyjść bez większych problemów. Otwór który zostaje p prowadnicy ma średnice około 13mm w to miejsce wejdzie mała ustalająca wypustka z nowej prowadnicy.

A oto nowy zestawik który będzie pracował w AirMasterze :-D

Nowa uszczelka ładnie pasuje :-D
Nowa prowadnica z wypustem ustalającym

W karabinku była wykonana nowa korona lufy, zmiękczony i wypolerowany spust, polerowanie cylindra na lusterko, smarowanie elementów smarami molibdenowym, silikonowym i miedzianym , dociążenie kolby o około 500 gram, wyciszenie kolby pianką i gąbką,
Efekt poprawek jeśli porównać do takiego karabinka bezpośrednio z pudełka to całkiem inna klasa karabinka :-D
Cały system działał bardziej miękko i precyzyjnie podczas naciągania sprężyny i strzału nie było słychać żadnych nieprzyjemnych trzasków i zgrzytów. Karabinek nie ma takiego kopa strzał jest szybki i krótki, do tego jest o wiele cichszy. Ma lepszą nośność śrutu poprawiła się celność i skupienie.
Przedstawiam koleje modyfikacje wnętrza AirMastera300.
Pudełkowy karabinek pracuje koszmarnie

Jako że otrzymałem dwa karabinki do poprawek postanowiłem zastosować w nich standardowy zestaw poprawek, wykorzystując w nich wcześniej wykonany gotowy zestaw elementów.
Jest to prosta modyfikacja która mogą wykonać bez problemu wszyscy posiadacze tego typu karabinka. Poprawki obejmują wymianę oryginalnej metalowej źle spasowanej prowadnicy sprężyny na prowadnice przegubową wykonana z poliamidu oraz podkładką wykonaną z twardej i bardziej odpornej na scieranie stali klasy 45.
Została też wymieniona twarda i toporna uszczelka tłoka na uszczelkę bardziej miękka i elastyczną wykonaną z poliuretanu.
Jak wiadomo tłoki AirMastera są zbyt lekkie ważą około 155 gram tak wiec dołożyłem dociażnik tłoka o masie 65 gram co w sumie daje nam około 220 gramów. Oczywiście zastosowałem wkładkę PET oraz bardziej trwała i sprawdzoną sprężynę z OTEVY 70SC z prawidłowo obrobionymi i wypolerowanymi końcami.
Standardowy zestawik bebeszków jak widać mało wyszukana konstrukcja :-/

Twarda i toporna oryginalna uszczelka tłoka , jak widać ciężko ją zgiąć :-/

Nowa poliuretanowa uszczelka bardziej miękka i elastyczna :-D

Nowa uszczelka i stara, jak widać nieco wyszczerbiona podczas zakładania w fabryce ! Jest to typowy widok w tych karabinkach i powstaje najczęściej podczas wkładania od cylindra który posiada wewnątrz ostre nieobrobione krawędzie ! te krawędzie oczywiście też należy obrobić aby nie uszkodzić nowej uszczelki !

Metalową prowadnice wyciągamy z cześć metalowej zamykającej system powinna wyjść bez większych problemów. Otwór który zostaje p prowadnicy ma średnice około 13mm w to miejsce wejdzie mała ustalająca wypustka z nowej prowadnicy.

A oto nowy zestawik który będzie pracował w AirMasterze :-D



Nowa uszczelka ładnie pasuje :-D

Nowa prowadnica z wypustem ustalającym

W karabinku była wykonana nowa korona lufy, zmiękczony i wypolerowany spust, polerowanie cylindra na lusterko, smarowanie elementów smarami molibdenowym, silikonowym i miedzianym , dociążenie kolby o około 500 gram, wyciszenie kolby pianką i gąbką,
Efekt poprawek jeśli porównać do takiego karabinka bezpośrednio z pudełka to całkiem inna klasa karabinka :-D
Cały system działał bardziej miękko i precyzyjnie podczas naciągania sprężyny i strzału nie było słychać żadnych nieprzyjemnych trzasków i zgrzytów. Karabinek nie ma takiego kopa strzał jest szybki i krótki, do tego jest o wiele cichszy. Ma lepszą nośność śrutu poprawiła się celność i skupienie.
HW 100S FSB 4-16X50
HW 97K 3,5-10x40
AirArms ProSport 4-12x40
BSA Lightning XL 3-9x40
HW 97K 3,5-10x40
AirArms ProSport 4-12x40
BSA Lightning XL 3-9x40
-
- Posty: 87
- Rejestracja: 2009-04-27, 19:24
- Lokalizacja: Łapy
-
- Posty: 195
- Rejestracja: 2008-09-01, 19:52
- Lokalizacja: Bełchatów
-
- Posty: 87
- Rejestracja: 2009-04-27, 19:24
- Lokalizacja: Łapy
-
- Posty: 130
- Rejestracja: 2010-03-21, 22:16
- Lokalizacja: tarnowskie dziury