Mam takie pytanko czy ktoś z kolegów i koleżanek z forum wymieniał sprężynę i uszczelkę tłoka na jakieś inne.
Głownie mi chodzi o wymianie sprężyny czy po wymianie na inną sprężynę mam na myśli TUNINGOWĄ, zwiększyła się prędkość wylotowa i siła oraz nośność itp ?
Czy robiliście pomiary chronografem ? i jak była różnica przed i po wymianie ?
A jeśli wymienialiście to na jaka to była sprężyna długość średnica zewnętrzna i wewnętrzna oraz grubość drutu i ilość zwoij.
Ja w swoim AirMaster 300 mam sprężynę oryginalną o długości 285mm średnica zewnętrzna 20,7mm drut grubość 3,2mm 31 zwoij. Nie miałem między sprężyna a prowadnicą takiej dodatkowej tulejki jak na prezentowanych na forum zdjeciach
Na razie ją testuje ale zastanawiam się nad wzmocnieniem

Jak na razie strzelałem najdalej do tablicy 1mx2m oddalonej o 120 metrów i dolatywał śrut o jakiejś precyzyjnej celności nie mówię

Pozdrawiam